hejhej

sitter och kollar på Wallander, skit bra, men just nu är de nyheterna, så jag satt mig vid datan ett tag. Jag har msn som start sida och då hitta jag en text om världens snuskigaste hotel. mest i london, men många säger att de bara finns mögelhotel i London:S finns bilder också
http://resenyheter.msn.se/reportage/snuskvarning-europas-v-rsta-hotell-2489/9/

Pusshej
Hejhej:)

'Har inte gjort nåting på hela dagen, så jävla skönt. Men jag har ätit en massa chips och godis,hehe(a) och tittat på filmer, twilight, och red eye:) skit bra filmer asså:D men nu ska jag titta lite på solsidan:)

Pusshej
Hejhej

Vaknade nyss, är fortfarande jätte trött. Igår var vid på växhus disco:) de var rätt okej, inte så jätte kul faktiskt.
Vi satt mest i ett annat rum och typ prata:) men vi elva gick vi till donken och åt hamburgare, de va skit gott:D
Sen kom Felicias pappa oc hämtade oss, vi stod utanför och väntade och de var verkligen skit kallt. Men vi fick iallafall sätta oss i en varm bil:) kom hem vid ett, jag var värsta trött, hehe, men jag somnade kanske 3-4 ;)
Nu ska jag hoppa in i duschen.

Pusshej

Hejhej

Nu har jag fört över lite bilder från igår:) men de va inga bilder typ:P
Men igår var iallafall skit kul, jag fixade mig med Angelica Moa Tessi Martina Bella och Felicia:D
haha, och typ alla hade glömt något, jag hade glömt ett linne jag skulle ha under(mitt var genomskilnigt nästan) och felicia var så duktig så hon glömde sitt leg:D alltså inte sitt ben, utan sitt legitimation, eller hur det stavas:D
Inann hann vi äta lite kebab tallrik:D skit gott;)

nån bild från igår iallafall:)



Jusste Evelina fyller 14 idag, grattis till henne:D


Pusshej

Hejhej

Kom hem vid halv ett igår kväll:) Hade skit roligt:)
Men nu ska jag till mormor  en stund, så det blir ett inlägg senare med bilder också:D
Mest bilder från toaletterna för där ar de just:S Men de kommer nog lite bilder upp på nån hemsida som jag kan ta sen;)

Pusshej
Ska åka till martina nu och sen till tessi, äntligen fedag:D
Hejhej:)

sitter i skolan ska egentligen jobba med eget arbete:P
jaja, slutar om fyra timmar, då ska jag hem och packa sen ska jag till martina då går vi och köper strumpbyxor sen hem till Tessi för att fixa oss tills ikväll;D tre timmar och tio minuter tills jag slutar!j

Pusshej
Hejhej,

Hade tänkt skriva lite tidigare men de blev så mycket saker jag skulle göra. Även om jag slutade redan kl två så har jag inte hunnit allt jag tänkt göra. Men jag lyckades starta en tvättmaskin och jag hoppas det blir som det ska:S Imorgon är det fredag och helg! Så jävla skönt. Synd bara att det är så mycket snö, alltså snö upp till magen:o
Skolan ida kändes jätte lång, alla lektioner var verkligen skit tråkiga idag. Och syslöjd, de är självmord att gå dit :( alla lektioner är självmord, skolan är tortyr :( Men när jag är sjuk vill jag ändå gå till skolan, de är ju kul och träffa alla:) nåt kul händer alltid;)  men nu är de ju förstås bara en skoldag kvar på veckan, sen är man ledig ända till Måndag!:D

Lite bilder från skolan...;)


Martina och Emelie när vi åkte skridskor:)

När Ida gjorde sönder sin mobil:D

haha, och när jag skrev en saga istället för en svenska text:'D
Hejhej:D

Föreläsning idag om nätet, de var rätt tråkigt och det mesta visste man redan. Men de var bra att jag fick sluta tå timmar tidigare(y)

Jag var med Moa Felicia och Martina. Vi åt mat och så. Sen skulle martina ta ut löshåret och visa sitt hår då lekte vi med hennes löshår:D
Sen lyssna vi på musik och massa. Men vid tre så åkte jag in till stan. Jag köpte inte direkt nog, lite små saker, bla nytt bra schampo och balsam, aisa straight, de håller håret rakt i 48 timmar. Tessi sa att det funkar bra. Så nu ska jag in i duschen och se hur det funkar.

Pusshej                                                       

HejHej:)

Lååååång dag i skolan idag:( nu har vi börjat få en massa läxor, har läxa eller prov i alla ämnen utom slöjd:O
usch:( Jag orkar verkigen inte göra dom, ,, eller ska försöka imorgon. Men jag tycker att alllt är mycket svårare när man sitter hemma än när man är i skolan, jag vet inte vad jag ska åt det heller.

Imorgon ska vi på föreläsning vid elva så vi få sluta efter det, såååååå jävla skönt:)

Idag efter skolan så gick jag och Sofia hem till mig, vi gjorde en väldigt misslyckad kladdkaka, helt rinnig. Men gott, riktigt gott kanske, som varm kladdkaksmet:P
Sen gick vi till gårn ett tag och senare kom Tessi, de var rätt kul där. Sen åkte vi hem vid 9.

Pusshej

Hejhej:D

Tråkiga skolan idag:(
Men det gick väll rätt bra förutom att jag har haft ont i magen nästan hela dagen. Men jag tog mig till tennislektionen, de var inte kul, han som visa oss va helt konstig:S  Men gick hem efter skolan för att vila lite, tittade på en massa avsnitt av gilmore girls, så jävla bra! Just nu sitter jag och tittar runt på lite bloggar och lyssnar på musik. Försökte fixa headern, en bild där uppe sen resten vitt:D men jag misslyckades, men lyckades fixa en bakrund så länge sen får felicia hjälpa mig att fixa precis som jag vill ha det någon annan dag.

Jag längtar sjukt mycket till helgen! Även om de bara är måndag... jaja, man kan ju längta iallafall. På fredag är de skoldans här i hallsta, och då ska vi fixa oss hemma hos Tessi. Och på lördag så är det disco inne i västerås:)
Längtar!

PussHej

Hejhej:)

Idag blev det att träffa Felicia, vi träffades ute men gick hem till henne lite senare. Vi spelade super mario på datan och lyssnade på musik. Senare gick vi ut och mötte Tessi, de var jätte kul för jag och felicia pratade i headset och alla bara titta på oss som att vi var dumma i huvudet:D men vi hann inte vara ute länge förän jag skulle hem:( men det blev hem och äta pizza för andra gången idag:) så nu är jag mätt iallafall :)

PussHej