Torsdag

2kommentarer

Hejhej,

Hade tänkt skriva lite tidigare men de blev så mycket saker jag skulle göra. Även om jag slutade redan kl två så har jag inte hunnit allt jag tänkt göra. Men jag lyckades starta en tvättmaskin och jag hoppas det blir som det ska:S Imorgon är det fredag och helg! Så jävla skönt. Synd bara att det är så mycket snö, alltså snö upp till magen:o
Skolan ida kändes jätte lång, alla lektioner var verkligen skit tråkiga idag. Och syslöjd, de är självmord att gå dit :( alla lektioner är självmord, skolan är tortyr :( Men när jag är sjuk vill jag ändå gå till skolan, de är ju kul och träffa alla:) nåt kul händer alltid;)  men nu är de ju förstås bara en skoldag kvar på veckan, sen är man ledig ända till Måndag!:D

Lite bilder från skolan...;)


Martina och Emelie när vi åkte skridskor:)

När Ida gjorde sönder sin mobil:D

haha, och när jag skrev en saga istället för en svenska text:'D

2 kommentarer

malin

28 Jan 2010 21:22

hehe (:

Skvaller 24

29 Jan 2010 09:04

Hej alla skvaller älskare .

Nu har det kommit ut en ny skvaller blogg som handlar om alla wannabe stjärnorna i blogg världen till riktiga stora stjärnorna i Hollywood



http://skvallertiden.blogg.se LÄS & ÄLSKA

Kommentera

Publiceras ej