min dator vill inte lägga upp bilder, så de är väll lite tråkigt.
De har ju regnat för de mesta men idag så var de ju väldigt fint väder, riktigt varm. Men hade ingen lust att bada:) Gud jag lyssnar på tysklands låt från i lördags som vann, gud va dååålig, HAHA:D
Jag vet att jag kom hem från turkiet för typ ett tag sen, men har inte orkat skriva. Men när jag har tid ska jag lägga upp bilder från turkiet iallafall. Snart ska jag och martina gå ut, ska bara vänta på att hon skjölt ut sin hårfärg;) hon är fett nervös, typ de är grönt;o
men nu ska jag hjälpa henne med efterbehandlingen;)
nu är allt packat om nån timma så drar jag till stockholm,arlanda och turkiet! Så jävla skönt. Allt är packat, har vart och köpt lite godis också hur kunde jag glömmde de?;o Nu ska jag bädda sängen och gör iordnig på rummet.
Kommer sakna alla men liksom turkiet är ju inte så illa:D Nu ska jag fixa lite, Bye bye!
hej, sitter just nu och laddar ner lite musik och packar inför turkiet imorn;) skolan idag var okej, lite kul, blev franska refliktion och sen ORIENTERING, lite kul faktiskt. Eller bättre än eget arbete i två timmar tycker jag. Idag hittade vi fem stycken. 11/20 sammanlagt. Tycker de är okej för ett par nybörjare:D

shitshitshit, måste packa tills lördag. Igår gick jag hem från skolan och titta på teve en timma sen skulle jag packa, men sen blev de ner på samhället i några timmar, tessi skulle klippa sig och så. När jag kom hem duschade jag och åt sen orkade jag inte packa då. Idag blev de tunapark, jag hittade skor,leggins och shorts, skit bra:D Sen blev de hem till moster, efter de skulle jag hem och packa, men fortsatte till morbror med kusinerna, kollade på en massa kort och så:) blir nog packa lite imorn efter skolan, sen får jag träffa folket på kvällen;) har iallafall köpt lite tidningar, de blev solo,veckorevyn frida och chic;)

alltså nu fick jag nåt ryck. Orientering, verför ska man kunna den egentligen? Men de var rätt kul i måndags ändå, lite kul faktiskt:D Vi hittade fem av tjugo, och ändå var vi åtta stycken:S Lite kul när vi såg ett träd på marken, sen gick vi och letade efter femman, sen så vi samma träd, då satt vi oss ner för eftersom de var samma ställe så kunde vi vägen ut. Sen är vi skulle gå var de inte samma träd:( Men vi hittade till en stor stig! Men de tog lång tid att komma tillbaka:( mycket sankmark var de också. Eller vad det nu heter, men de va lite kul, om man inte blev blöt;) HAHA på fredag är det dags igen!:D

Moa tänker till, okej, skojbild faktiskt:D

Latmaskar:(

Hej, idag är de väll tisdag? Gud vad de går långsamt. Skolan idag gick väll som vanligt, jävligt stekig håltimma i solen:D Efter skolan gick jag ut med Tessi och Martina. Men vid fem var de utvecklingssamtal. Bella hade samtidigt som mig. Men de gick bra, VG i tre ämenen, lite stolt;) Sen blev de tillbaka hem till Martina, vi satt lite vid datan och prata lite. Och jag låg på martinas sladd typ, så du lura jag och Tessi att jag hade en lös nerv:D Men tror hon skoja när hon såg så förvånad ut när vi sa de...hoppas det iallafall:D Nu ska jag äta upp min choklad och titta på Desprete Housewifes:D stavning?


håltimman