Igår blev jag överlycklig över de finaste smset jag nånsin fått,,,, de va från mediamarkt oxh dom berätta att jag fick välja ny produkt istället för min mobil. Så de blev in till stan, de blev mobilen ovan. Sjukr bra mobil. Funderade på xperia men de va faktiskt FÖR liten. Men de blev lite pengar över så jag köpte jag en vågtång och mamma och pappa plocka lite grejer. Haha, vi sprang runt ett tag och hitta fyra fem saker för typ 2000;) Senare gick jag ut med Felicia och Sandra.

Idag gick jag upp kl7 och vid åtta var vi påväg till västerås sen tåget till stockholm. Jag och Felicia sprang runt lite, haha. Jag hitta en tröja en bh och ett par leggins. Ska titta efter en väska någon annan gång istället. Sen kolla vi lite på den där saken som gick genom stockholm. Rätt coolt, typ alla var utklädda. Såg lite politiker och en programledare från svt, fast sen såg vi bobby och natacha. Trodde hon va kissie först^^  Sen när vi kom hem till hallsta så träffa jag Ida och Sandra och Fiia. Vi chilla lite;)   Imorn ska jag till örebro och umgås med släkten. Men gillar farfars sommar stuga, iallafall när de är fint väder;) och på tisdag blir de stockholm igen!
  1. Har du ett par rosa string? – nej
2. Vem var den senaste du pussade? – ¨fiia tror jag, minns inte
3. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? -34 har 52 nummer:D
4. Gillar du nån nu? – nej
5. Vad gjorde du inatt? - sov
6. Och i förrgår natt? –  sov
7. Vad gör du innan du ska sova? – smsar
8. Kan du prata med din mamma om allt? - nej
9. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? ja
10. Har du varit gravid? – nej
11. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? – nej
12. Choklad eller glass? – kan inte välja
13. Push-up eller T-shirtbh? – push-up
14. String eller hipsters? - hipsters
15. Klackskor eller gymnastikskor? - tygskor
16. Kjol/klänning eller jeans? – leggins

tio fakta

1. Hemstad/ort – hallstahammar
2. Hårfärg - blond, just nu missfärgat
3. Längd – 1,68 typ
4. Frisyr -rätt lång, snelugg typ
5. Ögonfärg - blågrågrön
6. Skostorlek - 38-40
7. Humör - glad eller sur
9. Vikt - 45 typ
10. Vänster eller högerhänt – höger

Tio saker om ditt liv

1. Har du nånsin varit kär? - nej
2. Tror du på kärlek? - nja
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar?- ja
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - nej
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - ja
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? –nej
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? -nej
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? just nu? inte rädd
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - hur ska jag kunna veta det om de är en hemligbeundrare?HAHAH
10. Tror du på kärlek vid första ögonkasstet? – nej

Tio saker

1. Kärlek eller pengar? - båda
2. Cider eller öl? – cider
3. Dag eller natt? -båda
4. One night stand eller förhållande? - förhållande, eller?
5. Tv eller internet? - internet
6. Pepsi eller cola? - cola
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll? - fest
8. Färgfoto eller svartvita? - färgfoto
9. Telefonkontakt eller face to face? - face to face
10. Bilddagboken eller myspace? - facebook

Tio har du nånsin

1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? - nej
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? - nej
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? – ja
4. Har du hoppat bungy jump? – nej
5. Har du nånsin varit med i en olycka? – ja
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? – nej, men en halv, haha:D
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - varje dag
8. Har du nånsin gått på bio ensam? – nej?
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? - what?
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? – nej

Tio känslor

1. Saknar du någon just nu? – ja
2. Är du glad? – lite trött, men glad
3. Är du fundersam? – ja
4. Är du uttråkad? - lite
5. Är du tysk? - nej
6. Är du svensk? –ja
7. Är du italienare? - nepp
8. Är du fransk? - nej
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? dom har aldrig gift sig
10. Gillar du någon just nu? nej

Om dig

1. Hur mycket är klockan just nu? – 00:11
2. Namn? – anna lovisa söderbom
3. Vart bor du? – hallstahammar
4. Hur många barn vill du ha? – inga eller fem
5. Vill du gifta dig? - spelar ingen roll
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? - skär
7. Har du ätit sushi? - ja två gånger:)
8. Favoritglass? – ben o jerrys
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? två
10. Humör? -glad

Fyra grejer

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? – nej
2. Har du en hund? - nä
3. Sover du helst själv eller med någon?  med någon
4. Tror du på spöken? – nejj

Skulle du

1. Skulle du vilja vara längre? –nee
2. Skulle du vilja väga mer? -ja
3. Skulle du vilja ha sex nu? – nej, känner mig trött
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? – nej, trött, fast annars nej

Har du

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? – ja
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? – ja
3. Har du syskon? – ja
4. Har du ljugit på någon fråga? – nej
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? – tror inte de
6. Har du varit full den här månaden? –ja
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - typ
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? – nej
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? - ja
10. Har du haft sex med någon som är tre år äldre? – nej
11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - nej

Vem

1. Vem kan berätta allt för dig? - typ kompisarna
2. Vem vill du bli full med? – barack obama, fan va coolt:D
hej, sjukt trött, har inte sovit nånting inatt typ, vakna både halv fyra och halv sju och pratade min mina kära vänner, haha. Igår va jag med tessi felicia martina sandra fiia och ida, Vi skulle fira tessi som fyllde igår så vi hade kul, fast ändå inte. Men kul för de mesta:D Men nu orkar jag inte skriva, ska försöka tvinga i mig själv nåt att äta innan jag dör.

bild från igår

hej, kom nyss hem. Har vart med massa, vi satt vid tuna skolan och gjorde brasa och lite annat. DE gick skit bra att elda paraply faktiskt. Vi satt i Felicias husvagn ett tag, alla vi, och kolla på film. Lite trångt men de gick. Sen åt vi pizza också, jag och martina dela på en med bara ost, HAHAHAHA. Har inte så mycket att skriva. Hade ingen kamera så de blev inga bilder heller. Nu vet jag att jag ska sätta på en film och äta en massa godis.

Asså har sån jävla ångest för skolan, jag orkar inte. Jag kommer inte klara de. Liksom mer än hälften av alla som ska börja i åttan har ej godkänt i ett eller flera ämnem. De är helt sjukt, HAHAHAH. fast lite kul nästan, en gång när vi hade prov hade 12/62 personer godkänt. och vi alla bara skiter i alla lektioner,,..ha..,,vet inte om jag ska skratta eller gråta.

Skolavslutningen

hej, igår kom tessi hem, så jag va med henne fiia sandra och felicia. DE va rätt kallt ute:/ Men vi satt oss vid dagiset, då kom jocke lude robin och elias, och så va rizgar där ibland. Vi gjorde typ ingenting. Men sen blev de så kallt att vi åkte hem till fiia och värmde oss. Sen åkte jag hem och åt sjuukt god tacos. Och sen tillbaka. Vi drog ut igen och så. Efter ett tag drog tessi och fiia, jag förstår, de va ju kallt:O Då satt jag felicia och sandra själva i lekparken, vi lyssna på musik, haha. Snart ska jag in till erikslund, vi ska köpa färg sen ska vi äta på burger king, för min kusin jobbar där, haha. sen ska jag va med felicia och sandra, och kanske någon mer, vem vet:D

heeej, kom nyss hem från båtbryggan, inga där faktiskt. Men jag va ju där med Ida Fiia Sandra och Felicia, som vanligt!!!! haha, nej, dom är så snälla, har vart med dom sen i fredags tror jag. Idag har vi varit runt lite. Va till kolbäck för att få lite vaniljcola och kellogs choklad. De som hallsta inte har. Fast vi va bara där i typ en timma, vi åt pizza och köpte skit cool dricka. Sen när vi skulle åka med bussen hem så kom en kille i typ gröna kläder gjort av papper? han satt typ vid oss. Men sen kom busschaffören och sa till honom att han hade fått ett meddelande att han inte fick åka med den bussen,och att han skulle bli hämtad. Så han snubben med gröna kläder gick av och peka fuck you. Tror typ han hade ´rymt från nå jävla psykhem, haha. Sen när vi kom tillbaka träffa vi fiia och felicia, som inte va med till kbk. Sen gled vi runt lite. Och ida och sandra bada, IQ. Men nu ska jag sätta på en film och poppa popcorn:D

Jag har tråkigt, jag önska att min bärbara funka. Då skulle jag kunna titta på film samtidigt som jag satt vid datan. Nu sitter jag i en obekväm stol och lyssnar på musik bara. Pratar med lite folk. Har spelat lite med felicia också, jag vann mest faktiskt. Fast röjflaggor slår jag inte henne på. Men sten sax påse, bollkänsla och dam vann jag. Jag är bäst. Jag är svinbra och svincool.
hej, såg nu att jag inte skrivit en i torsdags. Men då iallafall sov jag tessi ida sandra och felicia i felicias husvagn. Vi gick ut rätt sent för vi bestämde oss för att köpa godis. Ida sandra och felicia gick till statoil medans jag och tessi vandrade runt i hallsta. När dom kom tillbaka åt vi upp allt godis chips och dricka:P Sen gjorde vi massa saker och lyssna på musik. Vi träffa samma tjej två gånger på kvällen, först vid tolv när ja och tessi va ute, hon fåga efter cigg men de hade vi inte. Sen kom hon igen vid typ halv fyra på morgonen på samma jävla cykel. Hon ba till ida- Du behöver inte vara rädd, HAHA, hon såg ju jävligt läskig ut. jaja, vid fyra gav vi upp och gick hem till Felicias husvagn igen.

Dagen efter vaknade jag och va skit trött. Jag åkte hem samtidigt som tessi. När jag kom hem hade jag värsta ont i huvudet, så typ kolla på film och så. Sen åkte jag till södertälje och köpte bil, de blev en gammal saab. Sen när jag kom hem kom gittan och tommy och lilli julia:D Åt med dom sen när dom hade åkte hem typ satt jag på en film igen:)

Igår så kom Tessi förbi mig då gick vi till Fiia Sandra och Felicia, vi satt in gräset och väntade på Ida. När hon kom dit så åkte jag hem typ tio minuter senare och åt pizza. Sen åkte jag tillbaka till dom. Vi gled runt ett tag, sen kom rizgar också, de va bra;) Sen började de REGNA som fan, så vi skyndade oss till dagiset eftersom de va tak där. Vi hade kul, man kan säga att vi hade lite avskedsfest för tessi, en lyckade också;) Några av oss stod typ i regnet och blev helt blöta. Men efter ett tag när de inte regna exakt lika mycket åkte jag fiia och sandra hem. Men jag ångra mig att jag inte fråga efter skjuss för jag cyklade helt ensam i regnet sista biten. Sen skulle jag åka ner för en liten liten backe, så man får lite lite fart iallafall. men då kommer världens jävla vattenpöl/sjö så då tog jag upp fötterna så dem inte ksulle bli blöta. Men när farten tog slut var jag tvungen att trampa igenom resten av vattenpölen då blev mina skor helt genomnlöta:) Men tillsut kom jag hem och tog på mig varma kläder, sen kolla jag på handen som gungar vaggan och Scary movie4 jäkla bra filmer;)
varmt idag igen, men nu börjar de bli molnigt, och i tidningen stod de att de skulle bli åska. Men på dagen var de fint, vid tio åkte jag moster mamma jennie och Julia till ikea och vi handla lite. Sen åkte vi typ till mammas kompisa och åt där. Men när jag var hamma vid två åkte jag till Ida Sandra och Felicia på båtbryggan. Och de va jätte skönt att bada, vi bada flera gånger, sen kom moa också. Och vi såg två skit stora fiskar. Men vi bada ändå. Men nu ska jag fixa mig sen träffa lite folk. Inatt ska jag sova i husvagn med Ida Moa Sandra och Felicia, byee
har nyss kommit hem från en rätt nice dag;) jag drog redan vid ett till sakntzö med ida och martina, vi hann få bränna tillochmed. Vi hoppa från femman en varsin gång, eller martina två. Annars så badade vi inte s¨å mycket, gick bara i när de blev varmt. Men de är ju så skönt och bara ligga och steka. Men när jag kom hem var de skönt med skugga iallafall. Tog mig en iskall dusch och en korv med bröd sen drog jag ut igen. Jag va med Ida Martina Felicia Sandra Fiia och Tessi. Vi hade kul allihopa. Tror jag såg min kusin också, fast isåfall har jag skämt ut mig lite. För han cykla förbi mig oliver och sandra, då sa sandra att de va min kusin för han titta mycket på mig. Då ropa jag på han, när han hade cyklat ivåg, de va lite skämmigt... Nu kom jag på en till sak som va pinsam,,,eller kul. Jag Ida Sandra Tessi och Felicia cyklade genom ett helt tomt samhälle. Och vi började sjöng på dendär ´´123 fanta och rosé´´ ni vet, jätte högt. Sen satt de några som va jätte nära oss. Fast vi kände dom så de va väll rätt lugnt. Gud vad jag är på skrivar humör.

Juste, jag Martina Fanny och Tessi började prata gamla minnen och GUD va vi skrattade. Jocke fick damp på oss för att vi pratade alla samtidigt och skrattade högt. Jonas/Kevin blev också lite arg. Stackars jocke, han har jätte mycket träningsvärk, jag tror ludde körde för hårt med honom på gymmet. Nu skrev jocke tillochmed att han skulle dö, jag svarade men har inte fått något tillbaka,  undra om han är död. Tyvärr så tar mitt inlägg slut här, min mobil ringer och de känns bäst att svara:)
hej, har inte skrivit för ha varit upptagen för de mesta. I lördags va jag och sov med tessi och felicia, vi hade rätt kul kan man säga;) Och igår va jag på skantzö och sen sov martina här. På kvällen tog vi kvällsdopp med melinda ida sandra fiia och tessi, Felicia va där men badade inte.

Idag har jag vart på skantzö med Ida och Martina, vi tog undervattenbilder. Sen kom evelina fanny linn och moa också:) sjuuukt varmt idag asså..
.



Heeej, Tror jag ska dra in på power meet/meat ikväll faktiskt:) Ville inte i början men vafan, de blir nog roligt tror jag:) Men nu på dagen tror jag att jag ska städa mitt rum, va ju rätt duktig faktiskt men nu var de ett tag sen^^ Tänkte skaffa ny design till bloggen, men de orkar jag inte riktigt, ska bara ändra headern istället;) Har lite bilder att ladda upp också:)



hej, otroligt trött, somnade sent igår och vaknade redan vi tio:( Måste bara säga att jag blev arg eftersom spanien vann igår över tyskland, men jag var faktiskt inte den enda som tyckte så;) De brukar inte gå så bra för tyskland så tyckte de var deras tur;) Men nu vet jag inte vem jag ska hålla på¨:( äkta beslutsångest här:( Igår var jag med felicia och sandra, vi hade skit kul. Speciellt på kvällen när vi va vid båten. jag kommer inte ihåg varför men sandra och felicia börja typ brottas? så då tog jag felicias mobil, sen börja hon komma mot mig. och JAG SPRANG typ första gången på 100000n år. Fan vad jag garva, fast jag tycker folket som var där glodde lite väl mycket;(
men nu hinner jag ine skriva mer, för ska fixa klart mig och leta efter nokia hörlurar sen ska jag ut:D
hej, har vart och badat med Felicia och Martina idag, vi hade de kul. De va varmt i vattnet faktiskt. Typ tredje gången vi skulle bada börja vi typ leka i vattnet och satt typ på varanns axlar och så, HAHA.Sen blir de ju sådär att man skrattar lite, sen kan man inte simma samtidigt, sen kan man inte andas, sen skrattar med ännu mera:D
Vi köpte massa chips och dricka och stekte som fan. Felicia blev så bränd på ryggen och de att hon har ett sträck på benet och ryggen för att hon bara solat baksidan:D Martina blev också bränd, lite rödbrun. Jag brände mig inte lika mycket, jag blev lite brun iallafall. När jag kom hem var jag helt tröt´t av solen. Så bilder kommer någon annan dag;)
hej, idag var de fint väder:D jag åkte och bada med några i trångfors, jag hoppa tillochmed. Sen på kvällen va jag med martina tessi felicia och ida, vi gled runt ett tag. Kom hem en timma sent så pappa va ju inte så glad;s jaja,. sånt kan man inte haka upp sig på;) måste bara skriva att min dator blev holy cp(stavas?) när jag skulle ladda upp bilder i förra inlägget så de fick duga med två:)
Va på rixfm igår, de va kul även om vi nästan aldrig stog framför scen. Ett tag så satt va en bit bakom scen för där var de bara vi där. Då kom två bilar, först kom timoteij men dom gick direkt in. Sen kom eddie och rabih, dom vinka och allt, veva ner rutan och vinka igen när dom skulle åka. Och de va ju bara vu där så de va ju verkligen till oss. Sen ko velvet och linda beblabla, dom hann vi tillochmed ta kort på;) Sen åkte moa bella sandra och tessi batman:D Och så fanns de funballz, fast de var bara småbarn som åkte. Till jocke och robin testade, hahahah:D Men idag är de finare väder, så ska träffa sandra om ett tag. Lite bilder först bara;)

Lyssnar på michael jacksson, jag var tydligen själv hemma idag. När jag skulle kolla om vi hade fått post hade mamma tydligen beställt en samlingsskiva med honom. Snart ska jag duscha, sen ska jag göra kebabspett med strips till mat, gott;p
Senare idag ska vi åka in till västerås och titta på rixfm festivalen, eller cityfestivalen som den heter.