hej, tänkte åka och bada vid ett ställe, kan inte skriva det. De ligger nära strömsholm tror jag. Men vi kom bara till kolbäck eftersom de inte gick någon buss förän halv fyra. Men vi åt pizza sen åkte vi tillbaka till Hallsta. Vi gick upp till trånfors, de kom lite mera folk då också. Kul vare:D







Nu känns det som äkta sommar, va och bada idag, glömde tyvärr att ta med min helt fulladdade kamera:/ Men man får fantisera den istället, jag åkte till Moa och Bella på båtbryggan för att bada. Elias puttade i mig, men de gjorde inget eftersom jag ändå skulle bada:) till skillnad från häromdagen när ida precis hade torkat och skulle resa sig så puutade dom i henne. hon som var påväg hem torr och allt. Sen skulle hon gå upp och innan hon hann komma upp på bryggan så putta dom i henne. Efter ett tag när hon väl kom upp så putta oliver ner henne så hon slog halvt i bryggan, men gjorde inte sig jätteilla, sen fick hon åka hem:D

Men de hände som tur är inte idag. Jag och moa och bella började simma ut mot grunden som ingen hittade, så vi satt på en såndär flytpinne innan vi simmade tillbaka. Sen chilla vi lite sen kom felicia och efter ett tag drog jag hem. Efter ett tag så mötte jag sandra vid henne, vi gled runt lite, satt mest vid båtbryggan. mnen nu är jag hemma och chillar;)

heeej, har bara sega idag. Har typ haft ont i huvudet och så:/ men de va skit skönt:D på eftermiddan så va de maraton av The hills och The city. så jävla bra, jag blir ju helt insatt. Så har typ ätit godis, jag köpte massa men har typ allt kvar:) Nu kollade jag på All about steve, den va skit konstig   men ändå rätt najs på nåt sätt;)
Jusste de va midsommar igår, inte för att de märktes, ja åt kebab med felicia, senare åkte jag tilll moster och åt där. Sen till Felicia igen som var själv hemma. Men vi drog ut och såg lite folk och gled runt, haha;) Äh, valborg och nyår är typ mycket roligare:D Men nu ska jag ta en elvedon och sätta på nån konstig film jag kan somna till, hahah:)
jag vaknade nyss, de är inte likt mig tycker jag. Men ska skita i frukost och duscha istället, får väll äta tidigt eller nåt. men jag har ingen lust att skriva, hejdå
har inte kunnat skriva för att min dator funkar inte. igår så va jag för en gångs skull på humör för att bada. men de hann bli molnigt och kallt. Idag sken också solen, hela dagen! jag och sandra åkte till en båt och sola. sen till elias café och badade. sen sola vid gästhamnen sen till båtbryggan. Sjukt bra väder idag, men nu ska jag byta om sen möta sandra igen:)

här är man pigg:D Sitter och lyssnar på musik, Sandra skicka låtar(a) Idag sov jag rätt länge, sen vid fem så möttre jag Sandra i ösregnet. Vi va ute eftersom de slutade regna, vi gled runt lite. Vi satt vid båtryggan ett tag och så va typ alla kanadagessar i vattnet, de kanske va trettio stycken, rätt coolt. sen var de en annan fågel som bet en kanadagess på rumpan. Ja ba, de är en örn;o Sandra blev skit rädd, men de va ingen örn:) Nu ska jag titta runt på lite bloggar sen ska jag sätta på en film, blir nog twilight;)
                                                         Godnatt

                           
Hejhej, jag hade sjukaste drömmen inatt, vi hade grillat sen blev de översvämning då var vi tvungna och äta massa ben o jerry glass:D haha:) Igår skulle jag och Sandra tälta (alltså nu är de verklighet) men vi hade inge tält. Istället åkte vi till ica och köpte engångsgrill och lite dricka och så. Sen åkte vi upp till Elias café typ och skulle grilla. Hamburgarna hann tina så de var rätt klibbigt och bara två av dom blev okej. Men sen kom Jocke och Ludde så dom fick åka till Ica och köpa lite korv istället. Så de gick bra och dom fick ju också korv:)

Idag vet jag inte vad som händer, de är ju inte finaste vädret. Men igår pratade jag och Sandra om att cykla till mcDonalds, de var väll en timma om vi hittar rätt, men ja vet inte:)  Nu kom jag på att jag missade att se Victoria och Daniel igår:( jaja, jag överlever nog, men dom är ju så söta tillsammans:')

hej, nu väntar jag på mat, senare ska jag träffa Sandra. Får se vad vi ska göra. Idag har jag dålig hårdag dålig kläddag och en dålig dag:( jag har inga kläder:o inga jga tycker om iallafall- aja nu ska jag äte,, bye

Bils från när jag Sandra och Moa åkte Fritt fall, vi är ju så jävla king:D

Jag är sjuuk, har typ varit förkyld hela veckan men nu har jag feber också:( tur att de inte är så fint väder iallafall. Igår var de lite bra väder, så jag Martina Sandra och Tessi va på skantzö, fast jag och Sandra va dom enda som badade och vi badade bara en gång, haha:D

Sommarlov, fan va skönt. Igår var de skolavslutning, jag gick dit med sandra oh felicia i högklackat, smarta jag. Vi samlades och hade närvaro sen stod vi i ljushallen och tittade på upptrödanden. När någa nior skulle säga en massa om deras klass började jag nästan gråta, de va så gulligt. Sen samlades igen sen vare hejdå. Jag började gråta så fort någon sa något om att sanne ska flytta:( Men vi tog lite kort tillsammans sen fick jag skynda mig hem och äta pizza.

Sen mötta jag typ alla vid ica och köpte lite dricka och så. Sen åkte vi med bussen till stockholm, tiden gick fort även om dom bakom oss var dryga. När vi var där så värmde vi upp med vilda musen, men den var läskigare än vad jag kom ihåg. Sen åkte vi fritt fall. Sen skulle jag och tessi åka fritt fall tilt, OCH JAG TRODDE JAG SKULLE RAMLA NER haha. Sen åkte vi typ allt tusen gånger. I slutet skulle jag och martina åka kvasten, då träffa vi Emma och Fanny och vi åkte med dom två gånger på raken, fan va vi flumma. Men Fanny ville inte åka vilda musen, då åkte jag och martina den och dryga med dom som satt i samma vagn som oss. Sen skulle vi åka jetline och dryga. Vi skrek i uppförsbackarna när alla va tysta, sen va vi tysta nerför när alla skrek. Sen slösade jjag mina sista pengar på ben o jerry glass som jag inte hade sett att dom hade. Så de blev kakdegs glass:P Sen åkte vi buss hem, men jag sov typ bara tio minuter typ. När jag kom hem så somna jag typ direkt, haha.

går inte ladda upp, men de ligger en bild på min facebook när vi åker fritt fall:D

hej, de går inte så bra att skriva med lösnaglar:) Har iaf fixat mig till skolavslutningen som börjar om en halvtimma, ska bara klä på mig;) ska möta felicia och sandra vid nio så jaag kanske borde skynda mig:)
Sen blir de hem och äta, pizza hoppas jag, även om jag har ätit de tre gånger på typ fem dagar. HAHAHAH. Sen blir de gröna lund! Fan jag tror jag drömde om de:P typ att jag och sandra åkte buss:D ajja, nu ska jag klä på mig mina vackra kläder, ciao, (stavning?)

jag vet inte om jag ska blogg eller inte, ska försöka iallafall:) Idag vaknade jag tidigt, va inte ute igår eftersom de regnade och va kallt, men idag ser de ut att vara fint, ändå låg jag kvar i sängen imorse och tittade på oc avsnitt^^ Har nyss duschat och satt mig här och väntar på att håret ska torka lite till. Senare ska jag nog träffa Felicia, brukar ju vara med henne på söndagar:D Nu ska jag torka mitt hååår......
I ÖVERMORGON ÄR DE SKOLAVSLUTNING!