Lördag 11:49

3kommentarer

Hejhej

Nu har jag fört över lite bilder från igår:) men de va inga bilder typ:P
Men igår var iallafall skit kul, jag fixade mig med Angelica Moa Tessi Martina Bella och Felicia:D
haha, och typ alla hade glömt något, jag hade glömt ett linne jag skulle ha under(mitt var genomskilnigt nästan) och felicia var så duktig så hon glömde sitt leg:D alltså inte sitt ben, utan sitt legitimation, eller hur det stavas:D
Inann hann vi äta lite kebab tallrik:D skit gott;)

nån bild från igår iallafall:)



Jusste Evelina fyller 14 idag, grattis till henne:D


Pusshej

3 kommentarer

evelina

30 Jan 2010 12:29

hur kom hon in utan legg då? :o



tack för kvällen och allt!

ni är mina stjärnor!<3

martina

31 Jan 2010 13:09

det va ju jag som glömde leg:D?



tack för kvällen iaf! :)<3

fiia

02 Feb 2010 21:31

älskling <3

Kommentera

Publiceras ej