hur mycket tar du för en liten smurf?

0kommentarer

Tjenatjena, humöret ligger alltid lite nere när jag ska skriva. Dagen har varit bra idag, tog mina högklackade så jag fick känna mig lång. Låååång lektion men de va rätt bra eller som våran viarie i no skulle säga...sweet. Fattade inte mycket på non så har lite panik över allt, jävla lärares barn och bli sjuk bara sådär! Åkte hem och bytte om från högklackat till converse och favvo tröjan, mysig som fan. Hade de chill där och va på skratt humör, tror de va Tessi som sa ''Bambi, är du sådär att du skrattar åt allt?'' det kändes bra. Blev kallad bambuskott två gånger idag, de måste va nåt nytt rekord! Man ba ''jaha ojdå va roligt, den har jag inte hört förut!''. Spelade lite kinect och nu är jag hemma och väntar på mat (fan jag skulle duschat innan!) ska bli gott, ska ta en dusch och sätta på en film, har ju sovmorgon imorn, wiho. Fast nu när jag börjar må illa för jag är så trött kanske jag bara ska sova sen, blir nog bäst så. Måste börja sova middag!

Kommentera

Publiceras ej