vem ska hem? Ingen ska hem

0kommentarer

Ska berätta lite om min helg tänkte jag. I fredags så va alla hos Moa eller vi va iallafall tio personer i hennes soffa. Vi åt passa onyttigt och kollade på idol och alla favoriter är kvar än så länge. Sen skulle vi kolla på nån spökfilm på youtube som Fanny och Martina ville se men jag tror ju inte på sånt (och ingen kan få mig att ändra på det, när jag själv ser ett spöke eller whatever då kan jag börja tro på det) och så va klippet typ i tre delar i 45 minuter.....kunde iallafall sitta och små prata med Sandra tills det va dags att dra ut. Gick ut typ 11 och kom hem ungefär halv ett.
Igår så gick jag ut och träffade Martina och Tessi i kylan, Fanny kom också men vi gjorde inte så mycket mer än att prata och skratta. Efter ett tag gick vi hem till Martina och åt Ben&Jerry och pratade gamla minnen hela kvällen.
Idag så sov jag lääänge sen åkte jag hem till moster och åt sjukt mycket mat! De blev hemmagjord snitzel, potatisgratäng, sallad och Jennies underbart goda sås. Har legat hemma sen dess och kollat på massa repriser och ätit choklad. Nu bjuds det på tacos!

Kommentera

Publiceras ej