so glad we made it

0kommentarer

Jag ångrar så himla mycket att jag inte åkte och tränade idag, fast de va ändå ingen som orkade. Jag tvivlar starkt på att jag får med mig någon nästa vecka eftersom det är höstlov. Vill ju åka och gymma själv för man springer ju ändå där med musik i öronen men jag vet inte riktigt om jag vågar, får väl växa upp helt enkelt. Men nästa vecka är det ju lov så då kanske jag vågar mig upp på förmiddagen eller tidigt på eftermiddagen. Idag va vi till strömsholm och det va faktiskt helt okej för vi hade många roliga stunder fast ingen kunde tro det. Imorgon är det galakväll och det brukar vara ytterst trevligt och det är kul att klä upp sig lite. På lördag taggar vi till Tessi wwwoooohhhhohooooo!!!! Sen är det höstlov så det är bara att njuuuuta!!

Evryone – Millions <---en låt som gör mig glaaaad

Kommentera

Publiceras ej