it doesn't matter what happens tomorrow, cause we will always have today

0kommentarer

Ska snart ta fram de sista godiset och kolla på pan am!! Dagen igår var U N D E R B A R. Vi gick till tbs och lyssnade lite och så, rätt så intressant och efter det gick vi en sväng på stan. Jag hittade ett perfekt linne till galakvällen och jag tror alla var nöjda med sina köp. Gick in på stadium och röjde, eller Martina röjde för hon hade ner alla skor sen fick hon inte upp dom. Sen gick vi handlade och vi blev osams (alla har så starka viljor) men det gick riktigt bra så då traskade vi tillbaka och gjorde mat. Det va såklart helt sjukt gott eftersom vi hade gjort det. Efter maten gick vi på bio, den hette En dag. Jag älskade början av filmen för det va så himla fint men det va rätt så bra hela tiden. Efter bion gick vi tillbaka och provade det vi köpt. Sen tände vi ljus och åt chips och grejor och hade deeptalk. När klockan blev typ tre fick vi riktig ruskig natthumor, det va helt sjukt. Det roligaste på hela kvällen va när martina skulle dammsuga så satt hon i sladde och satt på den och började dammsuga men så satt inte slangen i dammsugaren..... På morgonen väckte jag dom andra och vi åt frukost och pratade med Gayo. Mammi kom och hämtade mig och då blev det donken.

Kommentera

Publiceras ej