you can forgive but never forget

0kommentarer

Jag blev sjuk igen, jippie. Dansade i tisdags iallafall och det va sjukt roligt eftersom det var länge sen och så höll vi bara på med koregrafin (?) eller vad det heter... Va hemma både igår och idag för jag har hosta men jag kan inte hosta för jag har så ont i halsen. Knaprar i mig halstabletter, hosttabletter och tabletter mot halsbränna, det ena är äckligare än det andra. Kollade klart på alla desperate houswifes avsnitt igår och nu har jag kollat klart på alla dirty sexy money avsnitt också, vad ska jag göra när dom tar slut?! Ska nog gå till skolan imorn för jag får inte missa matten eftersom jag missade den igår, måste göra en massa prov men jag tror inte jag ligger efter ännu. Ska nog på Breaking dawn i helgen så ska nog ta och kolla på senaste filmen eftersom jag ändå inte har något att göra. Det känns som att jag har varit på bio jätte mycket på senaste tiden men det är ju så himla roliga och mysigt!!! Älskar att gå på bio men min homies♥♥

Kommentera

Publiceras ej