there's no gettin' over you

0kommentarer

Jag hatar att typ varje dag när jag ska gå till eller från skolan så går jag förbi 485 lastbilar och grävskopor och stora hål i vägarna. Och varje gång det finns en grävskopa i rörelse känns det som att den ska slå ner mig, blir ju livrädd varenda gång! Annars började min dag med att jag gick till skolan i en timma och chilla med Sandra och Ida sen gick jag hem. Väl hemma så bjöd mamma på pizza innan det va dags att åka tillbaka till skolan för att ha musik där vi inte gjorde ett skit. Sen hade vi so som va långtråkig som den alltid är på torsdagar. Fick iallafall färglägga lite länder så jag och Fiia var typ överlyckliga. När jag kom hem tänkte jag ta en macka men jag var för lat så jag tryckte i mig nästan en hel Ben och Jerry, ångrar mig rejält nu:(

David Guetta – Gettin' Over You (feat. Fergie & LMFAO)

Kommentera

Publiceras ej