so close to nothing

1kommentarer

Mår så himla dåligt just nu över en massa små saker men försöker för första gången att göra massa skolarbeten istället för att lägga mig och dö. Skrev klart no upssatsen idag vilket känns så himla skönt att ha gjort flera dagar i förväg, ångrar att jag inte tog med mera matte hem för blev klar snabbt. Min skoldag har varit helt okej fast det är onsdag. Hade först luciaträning och halva franska lektion gick bort eftersom någon tröck på brandlarmet (nästa gång ska jag fan gå till skåpet och hämta jackan!). Missade lite av tekniken men hann göra klart den där grejen iallafall. På bilden blev jag och Melinda helt insatta och vi satt och målade in i det sista!! Sen matte och jag jobbade rätt bra faktiskt. Imorgon ska jag till håkans döttrar på luchen och käka världens godaste sallad (lääängtar) så dagen kommer vara bra oavsett vad. Efter skolan blir det utevcklingssamtal vilket brukar gå bra, sen blir det öppet hus på carlforska. Nu ska jag nog plugga lite matten, känner mig duktig.

1 kommentarer

Helena

24 Nov 2011 08:01

Tänkte bara säga att jag brukar läsa din blogg men är dålig på att kommentera så Hej Hej :)

Kommentera

Publiceras ej