not like the movies

0kommentarer

Gick till skolan fast det tog emot. Men det var helt ovärt att gå till skolan för jag låg inte efter i matten jag låg fan före, vi behövde inte anteckna viktiga saker på no för vi får dom utskrivna på måndag och jag vann inte över Henke på badminton utan det blev oavgjort!!!! Hade annars grymt roligt på idrotten, skrattade så jag trodde att jag skulle kissa på mig. Kom hem och trodde att jag skulle få ta det lugnt men nej då kommer kära kusin barn och röjer. Låste in mig i Jimmys rum (vadå jimmys rum!? han flytta fan hemifrån för typ 2 år sen!) och kollade på solsidan där inne och åt lite godis. Väntar nu på att min föräldrar ska göra klart den där jävla pizzan!! Efter den ska jag träffa Tessi och vi ska nog va på gårn om inget annat händer (standard).

Kommentera

Publiceras ej