love the way you lie

0kommentarer

Så jävla sliten så det finns inte. Igår gick jag ut och träffade mina vänner och vi gick till gårn ch chilla och körde biljard. Sen skulle vi köra kinect (dansspel) och det va så jävla roligt fast jag trodde inte att det skulle vara det. Hoppas Martina köper kinect då ska jag fan väldsgästa henne varenda kväll. Åh nu börja jag tänka på vad jag ska önska mig i julklapp, bättre tidigt än aldrig, eller hur är det man säger? Jaja, idag får jag se vad jag tar mig till...får väl ta nån slags energi tablett eller nånting. Somande typ två för jag hittade min gamla mobil så jag satt och läste gamla sms. Vi skickade typ 4835 hjärtan till varann, värt? Men vi verkade alltid ha en massa att göra. Och alla människor jag smsade med, kände inte igen hälften av namnen, wtf?! Läste väldigt roliga saker, dock för privata för att skriva här.... Nu ska jag keka min gamla favorit mat, heipa♥

Kommentera

Publiceras ej