come over tonight if you want me

0kommentarer

Äntligen fredag!! sitter och sjunger till Ron Pope ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥. Dagen idag har bara varit bra. Blev av med ett prov som låg och vänta sen kollade vi på film på no. Hade håltimma så vi gick runt lite innan det var dags för idrott. Körde badminton och det va skitroligt och jag va grym, vann över Henke flera gånger!! Cyklade hem och nu sitter jag här och lyssnar på Ron Pope (han är bäst) och dricker lite cola. Ikväll ska jag träffa mina girls och jag har en känsla av att det inte kommer hända ett skit vilket är synd för då hamnar vi nog utomhus och jag tänker inte ha vinterjacka vilket jag borde så det är riktigt synd, men får hoppas på de bästa. Får se om jag gör något nyttigt som att städa rummet eller köra ett Desperate Housewifes maraton tills jag vill dra ut.

gorgeous <-- LYSSNA!!

Kommentera

Publiceras ej