bullet your whole day

0kommentarer

Vaknade kl 10 och gick upp och åt rostade mackor med gräddost och o'boy. Började fixa mig och sen åkte jag med mamma till stan. Kom till stan och gick runt och jag skulle köpa en halsduk som jag sett på hm för någon helg sen. Hittade inte halsduken men frågaade och den hängde någon annanstans men den satt inge bra så köpte den inte. Gick lite till och hittade en lila halsduk på gina för 99 kr och en silvrig ring för 15 kr. Gick till make up store och köpte nya concelers för 245 jävla kronor med det är så jävla värt det. Gick till igor sen och gick in på kicks och köpte fler ansiktsmasker. Stannade vid ett bageri och köpte macaroons. Åt lunch på libanesiska, det blev strips och grillad kyckling och jag blev förälskad i kikärtsröran och grillad aubuergien (?) och gick där ifrån mätt. Innan vi åkte hem gick köpte jag present till fanny också eftersom vi ska hem till henne på lördag. Va inte så shoppingsugen så va nöjd med det lilla jag köpte.

Åkte hem och satt lite vid datorn och läste lite bloggar sen hade jag Dirty sexy money maraton och som vanligt är jag besatt av ännu en tv-serie. Blev trött och fick ont i halsen men ville ta mig ut ändå men valde att stanna hemma och spara krafterna tills imorn. Åkte till ica med mamma och köpte kvällsmat och glömde köpa ben och jerry glass, fml. Gjorde mat och åt det och satte mig här, har inte ätit socker på hela dagen så jag tror seriöst jag kommer avlida snart.....

Kommentera

Publiceras ej