Why do we always want what we can't have?

0kommentarer

Idag mår jag faktiskt bättre. Vaknade i morse av att min mobil lät eftersom jag inte hade loggat ut från msn. Kunde knappt andas först och min hosta lät läskig men det blev bättre efter ett tag. Har lagat tacos och kollat på the hills, har bara två avsnitt kvar. Skulle gärna ha deras liv. Har kollat på olika bloggar och så och alla verkar vara utomlands. Min dröm just nu är att få åka utomlands med mina kompisar, fatta vad roligt. I the hills så typ bestämde dom helt plötsligt att dom alla skulle åka utomlands, tänk om man  kunde göra så när man hade lust. Jaja, får nöja mig men semester med mina föräldrar just nu, jag ska ju vara glad att jag ens får åka utomlands. Fanny kommer förbi när hon har slutat tror jag sen drar vi till konfan. Tror jag ska lägga mig i solen en stund med lite musik. Undra om jag kan skaffa spotify premium med mitt kort? Får nöja mig med youtube på mobilen så länge.

Kommentera

Publiceras ej