Going faster than a rollercoaster

0kommentarer

Nämen fyfan vad trött man ska vara. Hade so på morgonen idag och vi kollade runt på gymnasien och jobb typ. Jag ska bli psykolog, det är vanligast att man tjänar runt 30 000 efter några år, det låter ju bra. Sen hade vi en löjligt meningslös håltimma. Vi satt och gjorde ingenting sen åt vi kyckling vilket var rätt gott. Sen va det dags för engelska, och vi skulle ha redovisning på engelska. Alla innan mig pratade typ i 5 minuter så jag fick hitta på lite för att dra ut på tiden, hur ska jag kunna veta hur länge 2 minuter är liksom? Men jag gjorde det och det gick väll bra, fick beröm fast jag va nervös. Sen skulle vi ha idrott men jag skulle inte va med så jag och Rasmus fick sitta och pricka av när alla som kom. Åt en macka och stekte i solen och pratade med en massa folk. Sen va det no och jag gjorde ingenting knappt, fan, jag som skulle få ett VG. Men magnetism är ju så tråkigt. Sen gick jag hem och åt lite mat och lyssnade på musik. Sen kollade jag på criminal minds (ovanligt) och fyfan vilket bra avsnitt och fan vad jag grät, seriöst det bästa jag sett. Sen somnade jag en stund (ovanligt) sen åt jag (ovanligt). Pappa sa att han skulle köpa godis men sen ''orkade'' han inte. Han försökte övertala mig att cykla med honom till ica men han försttod nog att det va ett hopplöst försök. Får väll hitta nånting gott hemma, är så sötsugen så det finns inte. Imorgon är det fredag alltså betyder det att det kommer bli en jobbig skoldag. På kvällen blir det hem till Moa med en massa bra folk, hoppas på fint väder.

Kommentera

Publiceras ej