uppdatera mig, snälla

0kommentarer

Det blev 6-1 till finland igår, usch. Sverige är bra ibland men aldrig bäst. Vi kommer 3a i eurovision och tar silver i hockey vm, har vi så svårt att vinna? Jag kollade iallafall på Alice i underlandet istället. Idag gick jag till skola fast jag inte hade någon ork alls. Hade brännboll ute i regnet, super. Sen va jag sur, fick damp på Sandra för att jag fick bära hennes väska från trollebo till omklädningsrummet, haha. Vi gick till cafeterian så Moa fick lite frukost i magen. Vi hängde med Ida, Fanny och Sandra eftersom dom skolkade nästan alla sina lektioner. Sen hade vi so och sen matte sen åt vi lite små äcklig lunch. Sen gick Moa hem och då skulle jag och Sandra till musiken och ha prov men ingen va ju där. Hittade dom sen och skrev ett jobbigt prov som jag kommer få underkänt på. Hade svenska grupparbete och det gick sjukt bra i början sen gjorde inte dom andra någonting, eller inte alla, men nästan. Sen va det franska och vi hade någon ny, saknar siw. Gick hem och somnade, jag mår fortfarande inte bra alltså. Åt sen alldeles för mycket kycklinggryta så nu mår jag ju ännu sämre såklart. Ska iallafall till skolan imorn sen ska jag till stan och klippa mig sen ska jag kolla på bikini, fast inte mer än så.

Kommentera

Publiceras ej