there is a stranger in my bed

0kommentarer

Idag har det varit onsdag och dagen började med cafeteria häng eftersom vi inte hade någon franska idag heller. Hade engelska efter det och vi satt mest vid datorn och prata lite. På håltimman gick jag med Moa, Martina, Tessi och Felicia till pizzan men sen kom mamma och hämtade mig. Hemma blev det kinamat sen gjorde jag 2 labrations rapporter, bara 1 kvar! Sen gick jag till skolan och hade no och vi skulle bygga en liten motor men ingen lyckades. Det var roligt att höra mina klasskamrater sitta och svära och få utbrott på de små nålarna vi använde. Efter det satt vi i skolan och hade det chill och så sen gick jag hem till Fanny och vi satt och pratade lite. Sen åkte vi ut till Svedvi och gick igenom kofirmationen och jag är riktigt osäker på hur det här kommer att gå, haha. Sen gick vi runt lite där sen åkte jag hem. Gick med Moa en bit för hon skulle möta lucas, efter det gick jag till Fanny och Sandra för dom skulle sola. Vi lite social men sen gick jag hem och åt pizza.

Kommentera

Publiceras ej