stolt svensk, eller?

0kommentarer

Tror det åskar ute, tyckte jag hörde det men man vet aldrig. Det står 1-0 till sverige just nu!! Asbra!! Insåg nyss att jag har musikprov och har varkligen inte pluggat, får ännu en gång lita på mitt något bra minne. Tror inte mina kompisar har spenderat helgen med musikpapprerna heller så jag blir inte ensam i det här iallafall. Sitter och äter vindruvor och dricker vatten, det passar bra just nu. Fick en fet pizza för ett tag sen också det var PRECIS vad jag behövde även om jag inte åt så mycket. Har lovat mig själv att gå och lägga mig nu vid tio för att få tillräckligt med sömn. Är tveksam om jag kommer kunna vakna imorn. Nu ska jag verkligen dö efter en alldeles för lång och jobbig dag.
Bilder från Moa, bättre sent än aldrig

Kommentera

Publiceras ej