premium

0kommentarer

gud, jag sitter knappt vi datorn längre. Det är tack vara Fanny jag sitter här nu eftersom hon är så seg så måste fördriva tiden lite. Har varit i skolan idag och det va helt okej. Matte provet kändes helt okej också. Hade ämnesfördjupning och bild och det gick som vanligt. Kom hem och va socker sugen (ovanligt) så jag bakade rulltårta. Sen satte jag mig framför oc eftersom jag har kollar på alla criminal minds avsnitt. Sen blev klockan fem och jag tänkte att nu ska jag träffa Fanny men då ska hon duscha och fixa sig i 38247 år först. Okej, jag erkänner att jag inte kan räkna med alla ska anpassa sig efter mig. Men jag tycker Fanny kan duscha direkt när hon kommer hem så håret och allt blir klart sen kan hon träffa mig mycket mycket snabbare ;* menmen, får väll sitta här ett tag till kommer väll ut nångång när solen har gått ner. Bara vi hinner till ica innan det börjar regna. Nu ska jag kolla lite bloggar..

Kommentera

Publiceras ej