min underbara dag!

0kommentarer

Jag har haft en sjukt bra dag!! Gick till skolan och så var franskan inställd så jag, Fiia, Gianna och Fanny gick ner till cafeterian och tog en till liten frukost. Sen hade vi svenska och vi behövde typ inte göra nåtning för våra datorer är så dåliga. Sen va det matte sen lunch. Vi gick och åt god kycklingsallad med currysås. Sen va det ingen so så jag, Moa och Martina gick till ica och köpte lite gott och satt och pratade om allt tills vi gick tillbaka till skolan. Vi hade matte sen hade vi no. Vi jobbade rätt bra i slutet av dagen tycker jag. Efter skolan kom mina föräldrar och hämtade mig. Det första som händer när vi kommer till stan är att en försäljare börjar prata och från och med imorgon har jag fri surf på mobilen!!!!! Sen gick jag och klippte mig och jag fick tvätta håret och guuuud så skönt det va, sen klippte jag mig och blev jätte nöjd!! Senn gick vi runt lite och jag hittade en tröja på rean och ett puder. Sen gick vi in på cubus och där hängde den, sveriges snyggaste klänning. Men vad gör man när man redan har köpt en klänning till konfirmationen och skolavslutningen? Jo, man köper den iallafall!! Haha, köpte alltså en klänning, helt onödigt men det kändes iallafall sjukt bra. Sen åt jag tacos sen åkte vi hem. Jag har alltså haft en sjukt bra dag idag!

Kommentera

Publiceras ej