Jag kan inte prata med dig när du tittar bort

0kommentarer

Va hemma hela dagen igår och hade en typisk söndag. Idag så vaknade jag vid nio, försov mig liksom. Vaknade vid tre inatt och gick upp eftersom jag hostade så sjukt mycket, somnade vid fem igen så de kanske va bra med sovmorgon. Kom till skolan och inte en jävel i min klass va där, dom va ute i skogen på orientering. Hängde med Melinda och Ida en stund tills jag gick på min lektion. Skrev inte så mycket men nästa lektion vet jag exakt vad jag ska göra. Sen hade vi matte och jag och Martina satt mest och pratade. Gjorde några felfria tal men sen upptäckte vi att vi hade gjort nästan allt fel, duktigt. Sen kom den efterlängtade lunchen men de va äckel korv och mos, blää (älskade det förut). Tog en macka och åt x antal portioner sallad, jag vill inte prata om det. Sen hade vi musik, fick skit ont i nacken av att sitta där och göra massa meningslösa saker. Sen hade vi svenska, hade grupp arbete och helt ärligt är det alltid jag som gör mest, får fan tvinga dom andra att göra saker. Det värsta är att enligt mig skulle det va bättre om jag fick göra allt själv, men det är inte riktigt så det funkar.

Sen gick jag hem och somnade på soffan, mådde verkligen skit. Sen väckte mamma mig och då åkte vi till moster. Tommy, Jennie, Rickard, Robin och Julia va också där. Moster och Tommy har varit på Jamaica, Haiti, Miami och Mexica om jag kommer ihåg rätt. Dom hade tagit massa bilder och deras båt va fan enorm, basketplan och grejer. Fick ett par blåa converse, har nu tre par, älskar deeeet. Satt där ett tag och åt massa godis från usa. Vid sju kom pappa och hämtade oss sen åkte vi och hämtade pizza. Åt så mycket att jag mår illa nu nästan. Har ingen aning hur jag ska orka gå till skolan imorn.

Kommentera

Publiceras ej