If you are what you say you are, a superstar

0kommentarer

Helluu, eller nåt. Idag va det skolan, jobbigt jobbigt. Hade so och sen hade vi håltimma då köpte jag Moa och Martina lite fika och åkte hem till Martina och myste. Sen hade vi väll engelska och jag gjorde svenska, konstigt. Hade sen idrott och vi hade fotboll som jag tycker är roligt, fast det va inte så roligt idag. Fick idrotts läxa! Det har aldrig hänt, ska ha något prov nästa vecka tror jag. Sen va det bara no kvar och jag började bygga på min högtalare och jag hoppas jag lyckas få VG!!!! Sen slutade vi och jag och Martina hade bestämt oss för att gå ut och gå idag eftersom det va så bra väder. Måste erkänna att vi gjorde något helt annat, vi gick och köpte en kebeb och delade på istället. Efter det gick jag hem (hoppas jag förbrände lite kebeb). Sen va det fisk hemma så jag va inte sugen på att äta igen direkt. Har tagit en dusch och nu ska jag ta lite fika (FAAAN DÅ) och sen lite gossip girl tills jag somnar. En liten bild från våran ''middag'' i tisdags.

Kommentera

Publiceras ej