I will never be the same

0kommentarer

Förlåt att jag gör många inlägg utan bilder, min dator är sämst. Nu börjar högtalarna gå sönder igen också, kan kanske tvinga mina föräldrar att köpa ny. Idag gick jag iallafall ut och träffade Fanny ute i det fina vädret. Vi klagade nästan på vädret men vi la oss på båtbryggan och stekte och sjöng till Veronica Maggios härliga musik. Sen åkte vi till ica och träffade Moa, Fiia och Sandra och vi satt utanför ica med en massa fint folk. Gick och åt pizza men några också och helvete vad mätt jag blev. Efter det gick jag med Martina och Felicia till min moster och åt tårta och det va massa folk där eftersom dom hade överraskningsfest för Tommy som har fyllt 50. Alla försökte bjuda oss på massa men vi var för fega, risken fanns ju att dom bara skojade. Sen gick vi till nibble och va där. Sen skyndade vi oss för att träffa Fiia innan hon skulle åka ut till berg, så snällt att hon hann tträffa oss. Sen mötte vi upp Tessi och Moa och vi gick till maxim där det va en massa folk. De va inte så kul där så Moa åkte hem och jag och Tessi gick ut. Tessi ville gå till ica så vi gick dit men sen åkte hon hem direkt, glad jag blev då. Fick gå själv tillbaka till maxim och nästan alla jävla gatulyktor i hallsta är ju trasiga! Överlevde iallafall och kom tillbaka och umgicks lite. Sen blev det tråkigt så då gick vi hem. Fick gå själv igen men alla lampor funkade och gick bara bland massa hus. Kom hem och satte mig vid datorn och mina föräldrar kommer nog hem snart fast tror jag ska gå och lägga mig nu, ska upp tidigt imorn. Har typ varit ute 10 timmar, bra sliten.

Kommentera

Publiceras ej