I want you to love me

0kommentarer

tjaa, skönt med helg, bara tre skoldagar kvar sen är man ledig ett tag. Igår gick jag ut med Sandra och vi träffade Lina och vi gick runt på samhället för de va massa grejer där. Det fanns en sån där lång man som typ följde efter oss sen va det en hund som blev jätte rädd för honom han skaka typ 20 minuter efter han hade gått,  stackare. Fick massa godis där också, och sen vann vi gosedjur (stavning?). Det blev jätte kallt sen så jag gick och åt pizza, sjuuukt gott. Sen gick jag och Sandra till Melinda och vi chilla loss. Idag så är jag svin trött, va det igår också. Jag och pappa åkte till erikslund och köpte present till mamma sen blev det mat på max. Har slagit in present och nu bakar jag, haha. Gör en rulltårta med lemocurd, det är precis lika svårt som det låter. Ska vänta tills mamma slutar innan jag äter den iallafall.

Kommentera

Publiceras ej