I notice that you want it

0kommentarer

Ätnligen hemma, eller har ju inte direkt längtat hem. Efter skolan idag gick jag hem och tog en dusch sen satte jag mig i soffan och målade naglarna. Sen va klockan helt plötsligt mycket. Fixade mig och så sen drog jag till Moa och Linn. Sen kom Ida, Lina, Bella, Fiia, Melinda, Sandra, Martina, Tessi, Felicia och Fanny också. Vi satte oss och åt pizza och vi skrek nästan över bordet för att vi hade så mycket att prata om. Sen kom dom in med glass och alla tänkbara tillbehör så då blev alla barn en stund och började kasta sig efter allt. Sen började vi äta allt och vi pratade och skrattade och gjorde allt. Sen kom godiset och chipsen också och vi förtsatte att prata och prata och prata. Sen samlades vi i soffan och satte på en skräckfilm. Den va rätt bra, gillar att bli skrämd. Men gillar inte känslan av att dom i filmen inte kan göra nånting så jag spelade lite på mobilen. Sen började alla gå hem så då kom mammi och hämtade mig. Just nu sitter jag i sängen och mår illa men det är inte konstig eftersom jag har ätit så sjuuukt mycket. Tog massa bilder men de kommer kanske upp senare, men tror inte att min dator vill sammarbeta.

Kommentera

Publiceras ej