får jag ens ha kvar dig som min vän?

0kommentarer

Min nästan älsklingsdag är här, fast vädret kunde ju varit bättre. Hade franska först och vi satt och pratade massa gamla minnen. Sen hade vi engelska och vi gjorde inte så mycket tycker jag. Sen åkte jag hem och åt hamburgare sen somna jag en stund, hehe. Vaknade och skyndade mig till skolan, cyklade skit snabbt så började hosta som faaan. Hade no och vii, ee, gjorde väll inte så mycket där hemma. Vi slutade tidigt så stog och pratade med lite folk. Sen åkte jag hem och nu sitter jag här, ska packa mina grejer tills ikväll. Sitter och kollar på OC och de är sista avsnittet på säson 3 på tvn. Kollar i två sekunder sen börjar jag nästan gråta när dom ska sluta skolan. Hur ska de gå när Marissa dör snart då? Ska vänta tills mamma kommer med pengar också sen drar jag till konfan. Vi ska prova våra kläder, får se hur det ser ut, haha. Ska ha våra uppvisningskläder på dansen idag också, jag vet inte hur de kommer ser ut.

Kommentera

Publiceras ej