.

0kommentarer

tja, kunde inte skriva igår för allt va cp, skrev värsta inlägget men det försvann. Igår så hade vi ju dansuppvisning och det gick svin bra, de va kul att kolla när massa andra dansade också. Sen åkte vi förbi donken och tog med mat tillbaka till hallsta. När jag kom hem så la jag mig i solen så jag har bränt mig på näsan, buhu. Va hemma hela dagen och de va svin skönt, kollade på the hills för de va så längesen jag såg det. Idag vaknade jag när klockan ringde, kunde inte frukost för jag hostade så mycket. Sen hade vi orientering och vi hittade 3/20 typ. Skyndade mig hem och duschade och åt macka sen gick jag tillbaka till skolan. Var sur som fan för ville inte gå på matten sen tänkte jag att jag skulle gå hem efter det, sen tänkte jag gå hem efter musiken men nu ska jag inte gå hem alls har jag bestämt. Efter skolan ska jag kanske hänga med Sandra en stund, men hon är ju så tråkig. Får se vad som händer, ska iallafall äta god mat ikväll.

Kommentera

Publiceras ej