dagen med stort D

0kommentarer

Dagen är här, fast det kunde ju vara finare väder tyvärr. Igår va jag i skolan som vanligt och allt gick väll bra och så. Gick hem och tog det lugnt och åt tacos och så sen gick jag ut och träffade Sandra, Fiia och Felicia. Vi satt vid ica med en massa andra och umgicks. Det blev en ica hängs fredag men den va riktigt lyckad eftersom det var massor med folk. Gick hem efter ett tag och somnade nästan direkt. Idag gick jag upp och åt frukost sen tog jag en låååång dusch. Har försökt måla mina naglar rosa, fast jag lyckad alltid spilla. Senare kommer Felicia tror jag, sen vid halv tre ska vi vara ute i svedvi. Gud va läskig att konfirmera sig, det här händer ju bara en gång i mitt liv. Har inte ens tänkt på att jag ska få presenter. Om jorden går under idag så är det iallfall rätt dag. Först ska den spenderas med mina kompisar sen men hela min släkt, så det är väll inte mer än rätt?

Kommentera

Publiceras ej