You're so good to me

0kommentarer

Gud vad jag inte vill till skolan imorn, men vafan ska man göra? Ska ta på mig en långärmad tröja så jag slipper börja först dagen med att klaga hur jävla kallt det är. Måste plugga en massa när jag kommer hem imorn eftersom jag antagligen har no prov på tisdag,onsdag och torsdag och matte prov på fredag. Har vart en bra sista dag på lovet, har nyss ätit massa tacos och kollat på The hills. Fan va skönt helt ärligt att vara dom i The hills (fast samma vänner och så). Dom flyttar till värsta drömstället. Dom behöver knappt jobba fast dom har sina drömjobb. Dom festar nästan hela dagarna dom åker utomlands men sina kompisar lite hur som helst. Dom kan shoppa. Fast skulle hellre vara kvar här i hallsta med mina homies än att stå ut med dom där borta, dom är ju såååå snälla mot varann. Missade solsidan men ska kolla på det nu tror jag, 30 minuter efter alla andra men ändå. Fick typ nyss reda på att de är antagligen jag och Rasmus ska hålla idrottslektionen imorn, något att de fram emot. NOT!

Kommentera

Publiceras ej