Why is it the way it is?

0kommentarer

Känner vilken bra fredag det är! Igår somnade jag redan vid tio så vaknade utvilad imorse. Solen lös ute så jag packade ner allt och satte på mig skinnjackan sen kom moster och hämtade mig. Gick till personal rummet för att lämna fikat som skulle säljas sen gick jag och Moa till träslöjden. Det gick bra sen hade vi matteprov och det jag dåligt, mitt första underkända prov fick jag reda på. Min lärare va helt förvånad eftersom jag faktiskt brukar ligg runt VG, men jag får helt enkelt klara omprovet. Sen va det köttbullar och mos till mat de va helt okej. När Moa sulle på toa gick hon rakt in i dörren, är de bra?! Sen hade vi ämnesfördjupning så jag kom ifatt med engelskan, skönt de. Sen hade vi bild och de va så skönt och bara måla lite och annars sitta och prata. Sen gick jag, Moa och Fanny och hämtade de jag hade bakat som blev över, skit gott efter en dag i skolan. Gick hem och så stog de ett paket där från delikatesskungen så nu står de salami i hela köket.  Mamma och pappa åkte ner på samhället och när dom kommer hem har dom min nya mobil med sig!!! HTC LEGEND!
!

Kommentera

Publiceras ej