When it knocks you down

1kommentarer

Förstår verkligen inte varför jag jämnt är så glad på söndagskvällar. Sitter i mitt rum och lyssnar på musik för först gången i min nya älskling mobil. Jag älskar verkligen min mobil, har pratat om den hela helgen. Vad fan skulle man göra utan musik? Just nu får musik mig på jätte bra humör liksom. Musik kan göra en ledsen, glad, taggad, arg och de är egentligen sjukt att låtar kan göra så. Ibland kan jag nästan börja gråta för att en låt är så bra. Inte att jag gråter för den är sorglig utan för att den är så jävla KLOCKREN så de bara sjunger om de, fast det är ju precis det den gör. Är sjukt taggad för sommarlovet, det är fan inte långt kvar nu. Fan va jag ska chilla då, och sola. Är så glad och taggad för allt, fast imorn kommer jag vakna och må som vanligt. Tänka, åh nej, måndag... Fast de finns ett litet ljus i mörkret imorn, jag kan fortfarande sysselsätta mig själv så otroligt enkelt, jag behöver bara ta upp mobilen.
 Sitter här i sängen och spegeln på andra sidan av väggen och tänker att jag inte ser osminkad ut, fast jag vet ju att om jag tittar riktigt noga eller tar ett steg närmare spegeln kommer de där fula ansiktet fram, hahahahaha. Ska sluta klaga, för vad ska man göra åt saken? Börja grina kanske..NOT. Är tveksam om jag kommer kunna somna inatt, ska nog sätta på lite The hills för de va länge sen jag såg, kan ju låtsas att jag är dom så känns nog livet aningen bättre en stud. Vad va de här inlägg? (har jag rökt på eller?) HAHAHAHA, de påminner mig om en sak som hände igår. Vi låg i sängen några stycken och fönstret stog öppet. Sen tog Jocke kudden och kasta iväg den, han ba, jag kasta ut den genom fönstret. Jag började asgarva som fan. Efter en stund fick jag höra, har du rökt på eller? Jag fick helt eneklt inse att kudden inte hade åkte ut genom fönstret, men ändå, bara tanken är ju rolig.


Bambi♥HTC

1 kommentarer

fanniiee

14 Mar 2011 17:28

hahahaha vafan jag trodde den åkte ut genom fönstret :O

Kommentera

Publiceras ej