What are you waiting for?

0kommentarer

Äntligen onsdag!! Åkte hem från Martina igår och somna nästan direkt kändes det som. Idag gick jag upp och har bara legat på soffan, hehe. Skulle laga mat men det fanns inget så åt vitlöksbröd först sen fick jag pizza. Gick till Martina nångång senare och umgicks med dom. Skulle möta Tessi vid fem så jag gjorde de, vi gick på ica och copp sen vänta vi på Martina och Fanny. Men vi skulle hem till mig och äta fast vi skulle möta Jocke och Ludde så dom fick gå mot mig istället. När jag och Tessi kom till mig hade mina föräldrar gjort jätte konstig och rolig och rätt god mat, hahaha. Sen kom Ludde och Jocke och vi typ började kolla i gamla skolkataloger och de va askul att kolla i. Bytte mobil med Tessi också så nu har jag en annan så kan inte lägga in bilder från igår eftersom vi inte har samma minneskort. Blogg.se är cp så de blir ingen bild.

Kommentera

Publiceras ej