We belong to the music

0kommentarer

Rätt seg fredag men eftersom det är eller har varit lov så gör det inte så mycket. Gick och mötte Felicia och sen gick vi till maistro och mötte Fanny sen beställde vi kebab. Martina,Line,Emma och Evelina kom också och var sociala. Sen gick jag, Felicia, Fanny och Martina till ica och mötte Ida och Sandra. Vi losta runt ungefär hela kvällen, åt pizza en gång till. Jag hade iallafall kul och skrattade så jag är nöjd. Sen drog alla då stog jag och Fanny kvar med Emil, Dado, Erik och nån jävla random person också, undrar fortfarande vem fan de va. När de började bli kallt om fötterna åkte jag hem. Pappa kom i fel bil, en exakt lika bil fast röd, inte lite förvirrad o.O
Just nu sitter jag och äter Kellogs special bliss som är asgod. I somras åt alla (speciellt Ida) Corny big som ser så gott ut men kan ju inte äta dom. Idag hittade Emma liknade åt mig, inte lite glad jag blev. Blev asglad när dom va skit goda också. Sitter och moffar i mig dom nu, önskar att jag hade köpt fler.

Kommentera

Publiceras ej