Higher of the ground

0kommentarer

Har haft sjukt bra onsdag, och torsdag. Igår så satt jag i skolan med några innan vi gick till konfirmationen. De va korv så åt inget. Vi skulle planera vad vi skulle göra på våran knofirmation och våran grupp satt mest bara och pratade. Sen åkte jag till västerås med Tessi och vi dansade värsta dansen, hehe. Idag då, torsdag, så hade vi so prov. Allt gick bra och jag kommer iallafall få g, det känner jag på mig. På håltimman gick jag och Martina och Sandra runt lite innan vi gick till skolan och åt pannkakor. Sen hade vi engelska och jag skrattade nästan hela tiden men hann ändå allt. Sen gick vi till bussen och så åkte vi till västerås. Gick in på mälardalens högskola och fyfan vilken fin skola. Sen fick vi komma in i video konferans rummet med massa annat folk. Sen fick vi prata med england. Såg våra lärare sen lyssna vi på någon gubbe i england samtidigt som massa ungdomar gjorde det där. Vlt va typ där och tog kort och så också. När vi hörde att vi skulle sitta två timmar va vi nära på att dö men det va faktiskt helt okej. Efter de gick vi till donken och åt massa. Sen gick vi lite på stan så köpte en tröja och smink. Åkte hem halv sju och nu är jag hemma själv, tråkigt.

Kommentera

Publiceras ej