Took the night

0kommentarer

Igår så gick jag och Martina hem till mig efter skolan och åt. När vi skulle gå till konfirmationen så regna det så det är både bra och dåligt. På konfirmationen va det roligt som vanligt, vi körde någon grej med massa kort och herregud va kul de va. Inte den här helgen men nästa åker jag till finnåker med dom igen och det blir nog skit kul. Sen tog jag, Tessi och Melinda tåget in till västerås. De va verkligen jätte kul att dansa, jag lärde mig allt så det sitter, nästan allt. Vi dansa typ mot varann och gick över rummet och skulle typ va bitch mot dom andra och de va faktiskt askul. Fast jag sträckte mina lår riktigt ordentligt asså, börjar nästan gråta ibland när det gör ont, hehe. Sprang nästan till bussen och såklart hann vi. Kom hem och jag... BESTÄLLDE EN MOBIL livet leker verkligen just nu bara för det. Satt typ inte vid datan utan läste lite ur egoboost istället eller jag somna nästan direkt.

Sen skolan idag igen och det gick bra. På håltimman gick jag, Martina och Sandra och köpte chips och det satt verkligen bra. Va snälla och fråga om någon ville ha chips men alla trodde vi hade gjort något med dom. Sen typ dryga vi med varann och typ knuffa/putta varann eller nåt. De va typ askul när Martina körde Sandras huvud i skåpet eller när Sandra knuffa/putta Martina in i en dörr. Vi skrattade iallafall mycket. Sen på engelskan så fick jag äntligen skriva lite på The book about me men fick tyvärr ingen dator. Sen på idrotten ledde jag och Rasmus den och det gick faktiskt as bra. Jag har inte så jobbigt för att prata inför grupp men när man väl står där känner man ju att man blir lite nervös iallafall. Sen hade vi no och jag, Sandra och Martina gjorde prov och det gick inte sådär bra tror jag väll, fick sitta i ett annat rum som tur va. Sen gjorde vi massa papper med frågor som vi ska ha istället för bra, det känns ju asbra. Fast liite konstiga frågor, men vi va duktiga att svara på typ 20 frågor. Sen satt jag i skolan ett tag för att gå hem när man hade suttit stilla så länge kändes inte bra för mina ben gjorde ont. Sluta med att jag bara satt där iallafall och gick hem vid fyra.

Kommentera

Publiceras ej