This way is the only way

1kommentarer

Fan redan fredag, bajs. Aja, vid åtta igår åkte jag och Fanny hem till Ludde där massa va. Vi kollade på Date movie (sjukt äcklig fast rolig) tills vi gick in för dom skulle äta pizza. Jag och Fanny gick typ mellan husen hela tiden av ingen anledning. Kom två till också, va vare dom kallades? Jusste KOLBÄCKARE... Sen gick vi in och kolla på nån film, kommer inte ihåg vad den heter. Handlade om någon som satt i fängelse typ. Sen satt vi på Scrubs fast när Jocke gick ut så stängde vi av för han va den enda som va pigg. Sen skulle vi sova då men jag blev typ aspigg så somnade typ vid sex på morgonen. Vaknade vid ett på dagen så gick upp efter ett tag och åt mat. Va kvar där en stund sen vid tre kanske åkte jag,Fredrik och Fanny hem. Har ätit och städat och så, ska fixa mig nu sen möta Felicia.

HAHAHA, våra ben ser enorma ut..

1 kommentarer

felicia

04 Mar 2011 23:01

ja men inte lite dugwn man blev/ÄR...

Kommentera

Publiceras ej