This is true

0kommentarer

Det gick bra att gå upp idag som tur va. Fick åka bil till skolan också. Hade mentorstid sen idrott. På idrotten görde vi vollyboll, jag tror jag va sämst av alla men fyfan va kul det va. Alla gjorde typ fel hela tiden men man skratta åt allt för att de blev så fel. Sen på so gjorde vi inte så värst mycket. På matten förstod jag ingenting, ser inte fram emot mitt första underkänta matte prov på fredag. Sen åt vi, överkokta makaroner fyfan vad inte gott de va alltså. De va någon skum kille som hade en konstig gitarr och satt och spela med i ljushallen, hhmmm. Hade musik och kände att jag inte kunde men provet är iinte än på ettt tag så de är väll lugnt. På svenskan va det så mycket saker som tog tid så de tog en timma innan jag kunde sätta mig och skriva. Det blev två rader. Sen va det franska och vi satt och klippte medans vi samtidigt prata om vårt lilla ''möte'' vi ska ha imorn. Blir sovmorgon imorn sen på kvällen blir det tillbaka till skolan igen, hehehe. Gick hem och typ åt massa mackor och så. Fick våfflor till kvällsmat, det är fyfan inte mat. Ja..asså..det är fan inte gott!

Kommentera

Publiceras ej