This is it

0kommentarer

Jag har gjort en ny design. Jag är nöjd, är nog mest nöjd för att det gick snabbt och utan problem, men lite till kanske man ska fixa. Låg och tog de lugnt idag fast sen fick jag ett ryck och städade mitt rum och hjälpte till och laga mat. Mina föräldrar prata om att köpa någon stuga i, eeh, vart den nu låg. Jag tänker inte sitta där de lovar jag men det förstod dom också. Tror dom inser att det inte passar så bra om dom typ aldrig kan åka dit eftersom dom inte vågar lämna mig själv här hemma. Synd för dom. Sitter och funderar på hur jag ska orka dagen imorgon eftersom när jag kommer hem på måndagar brukar jag dö. Slutar vid fyra sen ska jag ha utvecklingssamtal på kvällen sen vill jag ju ut och äta pizza och träffa någon kanske. Jaja, ska kolla på lite videos jag hittade här på min dator sen är väll det bara att tvinga sig själv att somna, eller? Insåg nyss att den här veckan kommer gå sjukt fort eftersom vi är lediga på tisdag. Jag fyller ju år på söndag, om mindre än 7 dagar. Då blir jag 15 år.

Kommentera

Publiceras ej