That boy is a monster

0kommentarer

Va på hur många lingon finns det i världen och den va faktiskt bra. Jag skratta inte direkt ihjäl mig men den va helt okej. Mest jag och Fanny som satt och skämta speciellt när de va ett kök som såg precis ut som Fannys kök, hahha. Sen va de ett rum som såg ut som Martinas vardagsrum, haha. Vi va där själva fast ändå med massa, typ halva hallsta fyfan. Sprang till maistror och kissade. Måste bara nämna att Fredrik beställde en pizza innan bion och fick vänta över en timma sen gick han på bio och SEN fick han sin pizza, hhmmm. Jag och Fanny gick iallafall till gårn ett tag. De va massa andra folk där också, har inte varit där på 3848392 år. Cyklade runt halva hallsta en sväng också sådär spontan ni vet. Sen satt jag i ett rum sen skulle jag gå ut men fick inte komma ut så jag satt mig igen. Sen fick inte Tessi komma in till mig, dom ba, bambi är inte här, BAMBI?! och jag fick inte svara. Men smart som jag var gick jag runt och dom typ drog ner Tessi på golvet ba BAMBI ÄR INTE HÄR. De va drygt men så jävla roligt samtidigt. Vet inte varför jag skriver det här för det är nog bara jag och min kära Theresa som förstår. Åkte hem typ halv tolv ungefär, har kollar på The hills och ätit lite. Ska kanske gå och sova snart eftersom det blir arosfortet imorn. Har faktiskt ingen jävla aning om det blir roligt..

Kommentera

Publiceras ej