Sweet dreams or a beautiful nightmare

0kommentarer

Har inte suttit vad datorn sen i måndags, ojdå, bra med facebook i mobilen. Kommer bli ett långt inlägg men det är mest för min skull jag skriver här, ingen behöver läsa, men jag råkar veta att några stackare gör det. I måndags hade jag utvecklingssamtal och det gick bra, har inga G, bara VG, riktigt jävla glad är jag för det. Sen gick jag och åt pizza med Fanny. Vi gick runt lite för de va så jävla varmt sen lespa eller läspa jag hela kvällen. Låg och sjöng lite på en sten sen när jag vände mig så hade typ Fanny gått, inte så kul. Sen gick vi till ica och ladda upp med godis sen sa vi hejdå. På tisdagen låg jag död halva dagen sen gick jag ut och träffade Martina. Vi gick runt lite sen mötte vi Sandra, Felicia och Tessi så vi va med dom. Gick till gårn och va där och hade kul. Laddade hem massa spel till mobilen, ett där man har en cola burk så ska man ska mobilen tills den sprutar, hehe. Åkte hem typ innan nio och somna väll någon gång.

Imorse vaknade jag en minut för klockan ringde, coolt. Åt frukost med mina föräldrar vilket aldrig har hänt förut. Gick till skolan och hade franska. På engelskan satt vi och prata och så försökte jag och Martina få Sandra att skriva lite engelska. Sen hade vi håltimma så jag, Martina, Tessi och Felicia gick och åt pizza, det satt riktigt fint måste jag säga. Sen gick dom på lektion då va jag med Fiia och Sandra. Vi satt och spela kort med några och jag vann BÅDA GÅNGERNA. Sen hade vi no och kollade på någon film om tjejer som skulle ha barn. Sen följde Martina med mig till sportringen så jag köpte äntligen ett par adidasbyxor. Sen åkte jag hem och skulle äta något nyttigt tänkte jag. Sen stog de massa kakor på bordet och pappa ba det finns maränger och mer kakor också så åt lite sånt istället. Ska väll inte göra så mycket mer idag förutom att dansa ikväll.

Söt bild på mig Moa Fanny och årets första glass, hehe

Kommentera

Publiceras ej