Please don't ask me why

1kommentarer

Herregud vilken dålig morgon jag hade. Kollar på pannan och ser tre röda prickar, en va fan stor, gud va äcklig jag är man vafan va jobbigt de va. Även om jag försov mig lite så hann jag till skolan. Hade franska och jag skrattade mycket som vanligt. Sen hade vi svenska och jag fick filma lite och de va faktiskt riktigt roligt. Sen fick vi aviarkyckling till mat och det va fakiskt svingott, hade sen so och vi kollade på lite videosar från stackars Japan. På matten fick alla tillbaka sina prov och de gick tyvärr inte bra för många. På non hade vi en stackars vikarie som skulle ha sexualkunskap med oss, stackaren, men hon klara det nog bra. Vi kolla på någon film och de va asroligt i början, skratta otroligt. Kanske låter som om jag skratta bara för att de va pinsamt men hela filmen va så jävla konstig, en mustash som pratar liksom. Efter de gick jag hem i solen sen när jag kom hem åt jag onyttigt precis som igår, typiskt mig. Imorgon är man favorit skoldag, onsdag!! Har bara tre lektioner och så blir det goood mat också, love it.

1 kommentarer

martina

15 Mar 2011 20:38

Vart står de då?:D

Kommentera

Publiceras ej