If you want it, go for it!

0kommentarer

Så jobbigt med måndagar. Vaknade av ett sjukt jobbigt ljud från mobilen men vaknade iallafall direkt. Trodde jag skulle komma sent men jag hann faktiskt. Hade mentorstid sen idrott, de var rätt niceee med avslappning. Sen hade vi So och då kom en killa och tjata om prao så ska fixa de nu typ. På matten började men ekvationer och de va rätt enkelt men ändå är de så jobbigt eftersom de inte känns som att jag kan de med procent ännu. Sen va de mat, ska få samma mat hemma nu, inte kul. Sen va de musik och fick sitta i stolen och skriva, har ju asont i nacken nu. Va seriöst på väg att somna medans jag skrev. Sen hade vi svenska och vi satt i ett annat rum och klippte och rita lite och satt bara och pratade. Sen hade vi paris tänkte jag skriva med vi hade franska, dom fick lite grejer av mig sen jobbade vi lite. Fick ha dator så kollade lite saker till våran paris resa. Gick sen hem och när jag kom hem hittade jag massa gott i kylskåpet så tryckte i mig massa onyttiga saker. Drömmer mig bort till våran resa till kreta i juni, fan va jag ska njuta.

Kommentera

Publiceras ej