I never thought that I could walk through fire

0kommentarer

Åkte till arosfortet idag. Vi sprang runt där ett tag och det va faktiskt kul. När de hade gått kanske en och en halv timma va de inte roligt längre så vi gick och satte oss resten av tiden, hehe. Sen åkte vi till donken och fyfan vad vi åt! Kom in där över 40 pers fyfan. Åt as mycket. Sen skulle nästan köpa glass eller paj så vi ställde oss i kön. Och såklart så beställde killen före oss typ 20 happy meal så det tog typ sjukt lång tid. Sen va de typ två som köpte glass sen va de min, idas och linas tur som hade tittat ut de tre perfekte pajerna till oss. Han i kassan ba, vi tar dom med glass först, vi typ började skrika i munnen på varann och ba VI HAR FYFAN STÅTT HÄR ASLÄNGE! VI VA FÖRST! DE LIGGER FAN MASSA PAJER BAKOM DIG! Då fick vi våra pajer direkt iallafall. Kunden har ju alltid rätt. Sen åkte vi hem och när vi va i hallsta gick jag och Martina hem till henne och bytte om och så. Sen gick vi och mötte Fanny och då gick vi till Melinda, Ida och Sandra som va typ vid mig. Då vänta dom på mig och Fanny när vi skulle gå förbi mig och byta jacka. När vi gick på vägen så blev helt plötsligt svart vi blev typ skit rädda. Några sekunder senare insåg vi att det va earth hour. Sen skynda vi till ica och köpte oss två påsar gott och blandat salt och 9 choklad kakor och lite annat. Sen satt vi utanför coop och hade allmänt jävla as kul innan vi gick till linken. Va där och va dryga tills typ halv tolv så då åkte jag med Ida hem. Sitter i mitt rum nu och lyssnar lite på Justin Bieber som jag aldrig riktigt gillat, lyssnar på någon omgjord låt med honom. Imorgon ska jag sova och städa, låter som en äkta söndag.

Kommentera

Publiceras ej