Hold my hand

0kommentarer

Igår tränade jag och Martina och det kändes jätte bra, sprang mer än vad jag trodde jag skulle orka. När jag kom hem skärde jag upp min fot, eller jag fick ett sår MELLAN två tår, sved som fan. Idag va de snö när jag vaknade, fan asså. Åkte till skolan hade tråkig slöjd och så luktade det skit i skolan ungefär hela dagen. På ämnesfördjupningen hade jag iallafall skit kul, skrattade riktigt mycket åt saker som knappt va roliga. Sen hade vi fett chill bild. Åkte efter skolan till ica och köpte dricka och godis tills imorn. Sen har jjag bara varit hemma, måste packa också. Men nu ska jag till morbror och va där. Får se om ja hinner ut ikväll. Kan de vara så att jag blir hemma en fredag? Ska ju spendera lördag till söndag men nästan hela kompis ligan så jag klarar mig nog.

Kommentera

Publiceras ej