He's a wolf in disguise

0kommentarer

Igår träffade jag Ida, Sandra och Felicia vid typ fem sen va jag med dom. Vi hade de ganska bra. När jag skulle möta Sandra sa hon att hon såg mig så jag typ kolla åt alla håll så stog hon precis framför mig, är de bra?! Va hos linken ett tag, sen skulle vi lämna pengar åt Melinda så ramla jag värsta så jag har en svullen höft och ett fult äckligt blåmärke på min armbåge nu. När vi skulle lämna pengar igen gick jag hem för va hungrig och hade inte så stor lust att halka igen eller va hos linken. Gick och smsade på vägen hem så jag vet inte hur många bilar som tutade på mig för jag gick mitt i vägen typ. När jag kom hem va de massa folk här så jag satt mig och åt med dom. Klockan va inte så mycket när jag va hemma så de blev så att jag åkte med Fanny och Casper hem till Ludde för att sova där. När vi kom dit satt Spate, Ludde, Z, Anthony och Jocke och kollade på film. Vi gjorde ungefär de vi brukar göra vilket är inte mycket. Jag tyckte helt ärligt att vi la oss tidigt men vi somnade ju inte förän vid fem eller sex så de kanske inte va så tidigt. Fick äntligen sova i sängen där uppe så min natt var ju räddad, trodde jag tills man vaknade imorse och fick ligga utanför sängen utan täcke.. Men jag sov gott iallafall tills Anthony skicka 2389749 sms till Luddes mobil tills vi vaknade. Vi gick in och Anthony och Fredrik lagade hamburgar och mackaroner till oss och de va faktiskt asgott. Sen gick jag och Fanny in sen lura vi Ludde att vi hade åkte hem så då skulle vi vara så barnsliga att vi skulle gömma oss, men såklart fick jag sms. Kollade på lite film sen åkte jag hem någongång, när jag kom hem åt jag igen sen somnade jag, hehe.  Vaknade för ett tag sen och tog en lång dusch. Nu ska jag säga åt mina föräldrar att göra lite tacos.


Två bilder från Melindas place

Kommentera

Publiceras ej