Heartbreak warfare

0kommentarer

Äntligen hemma!

I fredags så åkte jag till min morbror och åt lite och umgicks. Sen åkte jag till Martina och jag och hon mötte Tessi och Felicia. En stund va vi hos Ilja och så spela vi black ops, fyfan va dålig jag va, fast jag va inte den enda. Jag hade jätte problem att komma ut från dörren sen skulle jag hitta ner till en trappa men hitta ingen så då skulle jag ta självmord för att komma ner men jag lyckades knappt med de. Vi gled runt lite hela kvällen fast jag åkte hem vid halv elva för att packa. På lördagen så gick jag upp tidigt och packade det sista och åkte till bussen. Fick en plats  vid ett bord så de va jätte skönt. På vägen dit lura vi i Fanny att det bara fanns utedass, de va rätt kul. Sen när vi kom dit packade vi upp lite smått och började redan då vid kl 10 på morgonen att smälla i oss lite godis och dricka. Hade lite grejer vi skulle göra, de va fint väder så kunde va ute utan jacka en stund. Helt okej mat faktiskt. Asså jag kommer knappt ihåg vad vi gjorde. Aja, vi fick någon att prata med som man inte kände, riktigt jobbigt men vafan ska man göra? Hade ju varit aningen roligare om man fick en lite mer intressant person. Vi träffade kungsör också och åt god mat. Sen körde vi Fångarna på finnåker. De va helt okej och de va väll kul att prata med nytt folk. De va ett rum när man skulle bygga en bil genom att dom andra skulle förklara, vi klarade inte den men jag tyckte de va aassskuuul. Vi körde också sen när man skulle igenom massa saker över marken utan att nudda snörerna, svårt att förklara. Jaja, jag va en av dom som fick offra sig och så fick dom lyfta upp mig genom hålet och jag bara låg där och skratta medans dom fick kämpa. Sen hade vi fortfarande inte kommit på ordet så då försökte vi de, Frida ba, glass haha, sen ba va de det. Vi sprang in till huset när vi kommit på det och vi va SIST. Jaja, fick lite godis iallafall, fast de vi redan hade räckte ju. Sen chilla vi lite. Gick en liten ljusvandring och hade nånting i de där kapellet. Har säkert glömt massa roliga saker vi gjorde. Men när allt va slut så satt vi i rummet och prata sen gick vi in till Masmästaren så typ va de några som dansade och de va skit kul och kolla på. Sen kollade jag, Rasmus, Moa och Albin på The ring och då blev jag sugen på att kolla på Scary movie 3 så måste kolla på den. Sen kom Emma tillbaka för hon fick åka till akuten för att hon ramla men hon bröt inget iallafall. Pratade vidare sen gick jag in till Tessi och Felicia och somnade efter ett tag.

Idag vaknade jag halv åtta för då skulle vi upp så fixade mig sen blev de frukost. Efter frukosten va alla på dåligt humör för att vi skulle packa men inte åka hem. När vi va klara gick vi till masmästaren och skulle måla av varann, gaahh. Kul att sitta med en främmande människa i typ 30 minuter, eller inte. Fick väll ihop en något hyfsad bild sen spelade vi lite. Efter vi va klara där gick vi och åt as god mat. Sen satt vi massa på trappan i solen och åt godis, myys. Sen sjöng vi lite innan vi åkte med bussen hem. Vi satt där vid borden och åt godis och även om jag va osocial och lyssnade på musik så va jag as glad hela vägen. Sen när vi kom till hallsta fick jag åka med Martina hem för ingen här va hemma. Kom hem och gjorde guacamole och ställde i kylen sen gick jag in i duschen. Sen hämtade jag den och lite tacos chips och cola och satt mig framför ett avsnitt av The hills. Nyss kom mamma och pappa hem så dom satt typ i mitt rum i 10 minuter och pratade bara med varann, mycket dom tycker om mig. Jaja, dom tycker om mig tillräckligt för att köpa pizza ikväll. Funderade på att gå på bio med mina saknade homies eller nåt men va osäker, sen insåg jag att mina pengar antagligen inte räcker så de blir hemma kväll meeeed PIZZA.

Kommentera

Publiceras ej